Αρχική » Προπτυχιακές Σπουδές » Νεοεισαχθέντες - Ανακοινώσεις - Οδηγίες για την εγγραφή τους

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, 2022-23

Εθνικόν και Καποδιστριακόν
Πανεπιστήμιον Αθηνών

ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  

Οδηγίες για τους προπτυχιακούς φοιτητές

Μετά την απόκτηση Αριθμού Μητρώου και την εγγραφή του στο σύστημα της μηχανογράφησης από τη Γραμματεία του Πανεπιστημίου, ο/η φοιτητής/τρια θα πρέπει να κάνει τα παρακάτω βήματα, προκειμένου να βγάλει κωδικούς που είναι απαραίτητοι για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του συστήματος.

Να μπει στο https://webadm.uoa.gr/

Απαραίτητα Βήματα:

Επιλογή: «Αίτηση νέου λογαριασμού» - «Προπτυχιακοί φοιτητές» - «Αίτηση» - «Επιλογή σχολής» και εισαγωγή ακαδημαϊκού έτους εισαγωγής και εισαγωγή των πέντε τελευταίων αριθμών του 13ψήφιου κωδικού εγγραφής (είναι ο αριθμός μητρώου, ο οποίος σας έχει σταλεί με sms στο κινητό σας), και ξεκινάει με το «1560». Επίσης συμπληρώνεται το πεδίο «ταυτότητα».

ΠΡΟΣΟΧΗ !!! Οι φοιτητές που θα καταχωρίσουν το διαβατήριό τους δεν θα εισάγουν τα πρώτα γράμματα, (εφόσον υπάρχουν) αλλά ΜΟΝΟ τον αριθμό του διαβατηρίου.

Η καταχώρηση των στοιχείων  γίνεται με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες. Η υποβολή υποκοριστικών δεν επιτρέπεται. Από το σύστημα σας δίνεται αριθμός πρωτοκόλλου και PIN τα οποία διατηρούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής σας. Αφού παραλάβετε τον αριθμό πρωτοκόλλου και τον PIN, επιστρέφεται ξανά στο webadm και πηγαίνετε στο δεύτερο κουτάκι που γράφει «ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ» (PIN) και βάζετε τα στοιχεία που σας δόθηκαν (αριθ.πρωτ/λου και pin). Έπειτα από αυτή την διαδικασία το σύστημα θα σας δώσει ένα «username» με τα αρχικά «spl……….» και θα σας ζητήσει να καταχωρίσετε ένα προσωπικό σας password. Τέλος, με το username και το password, θα έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Γραμματείας όπως θα διαβάσετε παρακάτω.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ !!! 

Η ΔΗΛΩΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ και η ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ, γίνοται 2 (δύο) φορές μέσα στην ακαδημαϊκή χρονιά, κατά το χειμερινό και το εαρινό εξάμηνο, πάντα ΜΕΤΑ από ανακοίνωση της Γραμματείας στην ιστοσελίδα του Τμήματος :

Στις γενικές ανακοινώσεις : http://www.phil.uoa.gr/

και στην ενότητα Προπτυχιακές Σπουδές : http://www.phil.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes.html στα αντίστοιχα πεδία.

Α) για τις δηλώσεις μαθημάτων στο http://my-studies.uoa.gr

Όταν θα γίνει με επιτυχία η δήλωση μαθημάτων θα βλέπετε σχετική ενημέρωση με πράσινα γράμματαΔΕΝ θα μπορείτε ωστόσο να δείτε τη δήλωσή σας στο ιστορικό δηλώσεων, αν πρώτα δεν τελειώσει η προθεσμία των δηλώσεων. Μετά το τέλος των δηλώσεων, η μηχανογράφηση κάνει οριστικοποίηση αυτών και τότε μπορείτε να βλέπετε τη δήλωσή σας. ΠΡΟΣΟΧΗ !!!  Σε περίπτωση που δεν εμφανίζεται η δήλωσή σας μπορείτε, εντός 2-3 ημερών, να προσέλθετε στη Γραμματεία για τη λύση του προβλήματος. Σε περίπτωση που δεν επικοινωνήσετε με τη Γραμματεία, δεν θα μπορεί να γίνει καμιά επέμβαση στις δηλώσεις, γιατί ανοίγουν τα ηλεκτρονικά βαθμολόγια τα οποία και αποστέλλονται στους Καθηγητές.

Β) για τις δηλώσεις συγγραμάτων στον ΕΥΔΟΞΟ, στο http://eudoxus.gr (τηλέφωνο: 215 215 7850)

Γ) για το e-class (η-τάξη)  http://eclass.uoa.gr  (ύλη των μαθημάτων, σημειώσεις, ενημερώσεις) τηλέφωνο: 210 727 5600

Δ) για την Ακαδημαϊκή Ταυτότητα – Πάσο  http://paso.minedu.gov.gr  (τηλέφωνο: 215 215 7855)

Για οτιδήποτε χρειαστείτε, παρακαλώ να επικοινωνείτε με τη Γραμματεία και να την επισκέπτεστε κατά τις ημέρες και ώρες που είναι ανοιχτά για το κοινό (Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή 11.00-14.00)

Οι φοιτητές που έχουν έρθει από άλλα πανεπιστήμια  μπορούν, μετά την εγγραφή τους στο μηχανογραφικό σύστημα του ΕΚΠΑ, να προβούν σε αίτηση αναγνώρισης μαθημάτων που έχουν περάσει στην προηγούμενη σχολή τους, αν το επιθυμούν και εφόσον είναι κοινά με τα μαθήματα του Τμήματός μας.

  • Για τα μαθήματα που σχετίζονται με το Τμήμα Φιλολογίας, δηλαδή, Βυζαντινά, Νεοελληνικά, Γλωσσολογίες, Αρχαία και Λατινικά, η αίτηση αναγνώρισης μαθημάτων γίνεται στον αντίστοιχο Τομέα του Τμήματός μας.
  • Για μαθήματα άλλων Τμημάτων, όπως Ψυχολογίες, Παιδαγωγικά, Ιστορία, Αρχαιολογία και Φιλοσοφία, κτλ. η αίτηση αναγνώρισης μαθημάτων γίνεται στο Τμήμα Φιλολογίας, στον αρμόδιο για τα θέματα κ. Πλιάτσικα  Θεόδωρο, τηλέφωνο επικοινωνίας : 210 727 7311

Για πληροφορίες σχετικά με τις δηλώσεις μαθημάτων, επιλογές μαθημάτων και πρόγραμμα σπουδών, θα απευθύνεστε στην αρμόδια για τα θέματα κ. Φώτου Ηλιάνα, τηλέφωνο επικοινωνίας : 210 727 7738

Για αιτήματα διαγραφών ή αναστολών φοίτησης, επιλογής και αλλαγής κατεύθυνσης, προβλημάτων web, θα απευθύνεστε στον αρμόδιο για τα θέματα κ. Πλιάτσικα Θεόδωρο, τηλέφωνο επικοινωνίας : 210 727 7311

Σε περίπτωση απώλειας της ακαδημαϊκής ταυτότητας - δελτίο ειδικού εισιτηρίου (πάσο), θα απευθύνεστε στη Γραμματεία για την διαδικασία ακύρωσης και επανέκδοσης. Για γενικές πληροφορίες που αφορούν στην ακαδημαϊκή ταυτότητα - δελτίο ειδικού εισιτηρίου (πάσο) θα καλείτε την αντίστοιχη υπηρεσία στο τηλέφωνο : 215 215 7855

Για προβλήματα με τα συγγράμματα που ΔΕΝ σχετίζονται με τη Γραμματεία, θα καλείτε, (09.00-17.00) στο τηλέφωνο : 215 215 7850

Καλή Αρχή !!!

 ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

_________________________________________________________________________________________ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Εγγραφές Πρωτοετών Ακαδημαϊκού Έτους 2022-2023, 2ο ΒΗΜΑ : (δεύτερη φάση)

2ο ΒΗΜΑ: (δεύτερη φάση)

(Διαβάστε παρακάτω την εγκύκλιο για ενημέρωσή σας)

Εγκύκλιος Εγγραφών Ακαδημαϊκού έτους 2022-2023

Καλούνται οι επιτυχόντες φοιτητές πανελλαδικών εξετάσεων ακαδημαϊκού έτους 2022-2023 του Τμήματος Φιλολογίας, οι οποίοι πραγματοποίησαν την ηλεκτρονική τους εγγραφή στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, να προσέλθουν στη Γραμματεία του Τμήματος, 

                                Φιλοσοφική Σχολή,

                      Γραμματεία Τμήματος Φιλολογίας,

                          Γραφείο 305, 3ος όροφος, 

                 Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, Τ.Κ. 157 72 

από την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2022 έως και την Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022, καθημερινά τις εργάσιμες ημέρες και από τις 11.00 – 13.00, χρησιμοποιώντας μάσκα προστασίας και τηρώντας τις αποστάσεις ασφαλείας.

Θα πρέπει να έχουν μαζί τους τα παρακάτω δικαιολογητικά, προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία - ταυτοποίηση των στοιχείων τους.

  • Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη ΜΟΝΟ από τον/την φοιτητή/τρια, (ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ), την αίτηση εγγραφής από την ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
  • Την αστυνομική τους ταυτότητα, καθώς και αντίγραφο αυτής και των δύο όψεων ή το πρωτότυπο διαβατήριο, και φωτοτυπία αυτού. (ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΟΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ)
  • ΜΟΝΟ για τις περιπτώσεις Ελλήνων της Μουσουλμανικής μειονότητας χρειάζεταιΠιστοποιητικό γέννησης ή βεβαίωση εγγραφής σε δημοτολόγιο δήμου των Ν. Ξάνθης, Ροδόπης, Έβρου ή μετεγγραφής σε άλλο δήμο.

Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να παραστείτε λόγω σοβαρού κωλύματος ή παραμονής σας στην επαρχία, και δεν μπορεί να έρθει αντιπρόσωπός σας με εξουσιοδότηση επικυρωμένη από Κ.Ε.Π ή Αστυνομικό Τμήμα, παρακαλούμε στείλτε email με το ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση διαμονής σας και τηλέφωνα επικοινωνίας, σταθερό και κινητό, στο  rodia[at]phil.uoa[dot]gr ή στο  secr[at]phil.uoa[dot]gr

Αν χρειαστεί τροποποίηση των ανωτέρω προθεσμιών, θα αναρτηθεί καινούργια ενημέρωση στην ιστοσελίδα του Τμήματος.

*ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ:

Όσοι  δεν έχετε πραγματοποιήσει την ηλεκτρονική σας εγγραφή  στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, παρακαλούμε διαβάστε τη εγκύκλιο (στην αρχή αυτής της ανακοίνωσης) και επιπλέον, να στείλετε τα στοιχεία σας, (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνα επικοινωνίας) στην κ. Ροδάνθη Ξεζωνάκη, στο rodia[at]phil.uoa[dot]gr  ή στο  secr[at]phil.uoa[dot]gr

Θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση από τη Γραμματεία μας, σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο, για την παραλαβή βεβαιώσεων/πιστοποιητικών σπουδών και στρατολογικής χρήσης για τους άρρενες, όπου και θα αναφέρεται ο Αριθμός Μητρώου Σχολής, καθώς και οδηγίες που θα αναρτηθούν εκείνο το διάστημα στην ιστοσελίδα του Τμήματος και που θα αφορούν τις σπουδές σας, ώστε, αφού οι φοιτητές/τριες περαστούν στο Ηλεκτρονικό Μηχανογραφικό Σύστημα του ΕΚΠΑ, να μπορούν να αποκτήσουν πληροφορίες για :

  • Την έκδοση κωδικών, δηλαδή για την απόκτηση «ονόματος χρήστη» (username) και «κωδικού» (password), προκειμένου να εγγραφούν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΚΠΑ, http://www.phil.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/hlektronikes-yphresies.html
  • Ακαδημαϊκή Ταυτότητα και Δελτίο Ειδικού Εισιτηρίου (πάσο)
  • Ενημέρωση και Οδηγίες για τα Συγγράμματα
  • Χρήσιμες πληροφορίες για τη λειτουργία και τις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης της Φιλοσοφικής Σχολής

Όσον αφορά στη σίτιση των φοιτητών/τριών, υπάρχει ενημέρωση στις ανακοινώσεις του Τμήματος, στην κεντρική ιστοσελίδα http://www.phil.uoa.gr/ όπως επίσης και στο πεδίο Προπτυχιακές σπουδές http://www.phil.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/sitish.html οπότε, οι φοιτητές/τριες, μπορούν να γνωρίζουν τη διαδικασία και να προετοιμάσουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανά περίπτωση.

Για το θέμα της στέγασης στις φοιτητικές εστίες, αρμόδια είναι ΜΟΝΟ η γραμματεία της Φοιτητικής Εστίας, και παρακαλείσθε να ανατρέξετε στον παρακάτω σύνδεσμο από την ιστοσελίδα της ΦΕΠΑ, http://fepa.uoa.gr/

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ, ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ. 

______________________________________________________________________________________ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

 

Εγγραφές Πρωτοετών Ακαδημαϊκού Έτους 2022-2023

Εγγραφές Πρωτοετών Ακαδημαϊκού Έτους 2022-2023

  • 1ο ΒΗΜΑ:

(πρώτη φάση)

Ξεκινά η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2022 και της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά, κατά το διάστημα από,  Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022  έως και Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022. 

Η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται στο ανωτέρω διάστημα υποχρεωτικά ηλεκτρονικά,  μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος Ηλεκτρονικών Εγγραφών 2022. 

Οι επιτυχόντες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Πληροφοριακό Σύστημα Ηλεκτρονικές Εγγραφές 2022  του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr . 

Για την είσοδό τους  στην ηλεκτρονική εφαρμογή:

Α. οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2022, εισάγουν τον 8ψηψιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου ως όνομα χρήστη και ως κωδικό ασφαλείας (password), τον ίδιο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. 

Β. Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις έτους 2022, εισάγονται στην ηλεκτρονική εφαρμογή εγγραφής με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή της Αίτησης-Μηχανογραφικού Δελτίου Σοβαρών Παθήσεων, χρησιμοποιώντας ως όνομα χρήστη τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που αναγράφεται στο Μηχανογραφικό τους Δελτίο και ως κωδικό ασφαλείας αυτόν που ήδη έχουν διαμορφώσει για την πρόσβαση στο Μηχανογραφικό Δελτίο σοβαρών Παθήσεων.

Ειδικά για τους επιτυχόντες των Πανελλαδικών Εξετάσεων θα υπάρχει υποστήριξη από τις σχολικές μονάδες για θέματα πρόσβασης στην εφαρμογή των Ηλεκτρονικών Εγγραφών. Σε κάθε περίπτωση, προς διευκόλυνση  όλων των επιτυχόντων, στην ηλεκτρονική εφαρμογή θα παρέχεται αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης με οδηγίες για κάθε βήμα της εφαρμογής.

Στην περίπτωση που οι επιτυχόντες είχαν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, είναι υποχρεωμένοι μέσω του ίδιου Πληροφοριακού Συστήματος, να δηλώσουν τη Σχολή ή το Τμήμα, στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι, αιτούμενοι έτσι, ταυτόχρονα τη διαγραφή τους από αυτό, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα επιτυχίας τους.  Οι επιτυχόντες που είχαν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε πρόγραμμα σπουδών α΄ κύκλου Τμήματος ή Σχολής Α.Ε.Ι. ή Α.Ε.Α. της ημεδαπής, αλλά έχουν προχωρήσει ήδη στη διαγραφή τους, απευθυνόμενοι κατευθείαν στη Γραμματεία του παλαιού Τμήματος/Σχολής  το προηγούμενο διάστημα (πριν την έναρξη της ηλεκτρονικής διαδικασίας), είναι επίσης υποχρεωμένοι να δηλώσουν στο ίδιο σημείο της ηλεκτρονικής εφαρμογής το  Τμήμα ή Σχολή  της προηγούμενης εγγραφής.  Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους, πρώτα αναζητώντας το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο) στο οποίο εντάχθηκε το παλαιό Τμήμα και εν συνεχεία το παλαιό Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν. Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα, με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια  στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργίας τους.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος  του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο τους στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό τους Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Μεταξύ των υπόλοιπων στοιχείων που ο χρήστης καλείται να συμπληρώσει στην ηλεκτρονική  αίτησης εγγραφής του, είναι ο αριθμός ΑΔΤ ή Διαβατηρίου, ο οποίος συνήθως εμφανίζεται προσυμπληρωμένος  με την αντίστοιχη τιμή, που ο ίδιος χρήστης συμπλήρωσε στο Μηχανογραφικό Δελτίο του, διατηρώντας όμως τη δυνατότητα τροποποίησης. 

Κατά τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Εγγραφής, οι επιτυχόντες είναι απαραίτητο να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, αριθμό κινητού τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα οποία επιβεβαιώνονται μέσω σχετικών μηχανισμών της ηλεκτρονικής εφαρμογής. Επισημαίνεται ότι, η ορθότητα των στοιχείων επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς οι Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσουν σε περαιτέρω διαδικασίες.

Επισημαίνεται ότι παρέχεται η δυνατότητα αναίρεσης αίτησης εγγραφής που έχει καταχωρισθεί και έχει λάβει αριθμό πρωτοκόλλου. Έτσι στην περίπτωση που κάποιος διαπιστώσει λανθασμένα στοιχεία στην αίτησή του κατόπιν της οριστικής υποβολής της, έχει τη δυνατότητα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος να προχωρήσει σε αναίρεση της λανθασμένης αίτησης και την υποβολή νέας. Για τη διαδικασία της αναίρεσης ο χρήστης χρειάζεται να συμπληρώσει τον 8ψηφιο κωδικό υποψηφίου και τον Αρ.Πρωτ. της προς κατάργηση αίτησης.

Για τις Στρατιωτικές Σχολές, τις Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας, τις Ακαδημίες του Εμπορικού Ναυτικού, τις Σχολές του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής και τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων καθορίζεται και πραγματοποιείται από τα αρμόδια Υπουργεία.

Οι επιτυχόντες της ειδικής κατηγορίας των πασχόντων από σοβαρές παθήσεις, αφού πραγματοποιήσουν την ηλεκτρονική εγγραφή, πρέπει, οι ίδιοι ή μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου, να καταθέσουν στις Γραμματείες αυτοπροσώπως ή, εναλλακτικά, με ταχυδρομική αποστολή με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής τα ακόλουθα δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή τους:

α) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του δελτίου της αστυνομικής τους ταυτότητας ή άλλο δημόσιο έγγραφο, από το οποίο αποδεικνύεται η ακριβής ημερομηνία γέννησης και τα ονομαστικά τους στοιχεία.

β) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Τίτλου απόλυσης: απολυτηρίου ή πτυχίου ή αποδεικτικού του σχολείου από το οποίο αποφοίτησε.

γ) Ευκρινές φωτοαντίγραφο του Πιστοποιητικού διαπίστωσης της πάθησης που έχει εκδοθεί είτε α) από αρμόδια επταμελή Επιτροπή του νοσοκομείου, όπως αυτές συστήνονται  κάθε χρόνο, με υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (ΦΕΚ 358 Β΄) κοινή υπουργική απόφαση, είτε β) από την Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5% η οποία συγκροτείται με κοινή υπουργική απόφαση, κατόπιν εισήγησης του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.

δ) Τρεις (3) φωτογραφίες τύπου αστυνομικής ταυτότητας

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται επίσης ότι, η εγγραφή των επιτυχόντων με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το Ακαδημαϊκό έτος 2022-2023, πραγματοποιείται μέσω της ίδιας ηλεκτρονικής εφαρμογής και κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλαδή από 1  έως και 9 Σεπτεμβρίου 2022. Για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους οι εισαχθέντες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με την ειδική κατηγορία των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης, οφείλουν στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής (1 έως 9/9/2022) να αποστείλουν με ταχυμεταφορά (courier) ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους  σχετική βεβαίωση, ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή  Έβρου. Αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής, τότε πρέπει να αποστείλουν ή να καταθέσουν αυτοπροσώπως όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρων Νομών.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ

Αρμόδιο για την διαδικασία και την ολοκλήρωση των εγγραφών σας είναι το Υπουργείο. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία χρειαστείτε κατά την εγγραφή σας στην πλατφόρμα, θα πρέπει να επικοινωνείτε μαζί τους και πριν τη λήξη της προθεσμίας εγγραφής.   

ΠΡΟΣΟΧΗ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Προτεραιότητά σας σε αυτή την πρώτη φάση, είναι να μη χάσετε τις προθεσμίες των ηλεκτρονικών εγγραφών.

  • 2ο ΒΗΜΑ:

(δεύτερη φάση)

Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία των ηλεκτρονικών εγγραφών, και κλείσει η πλατφόρμα, το Υπουργείο, τις επόμενες μέρες, αφού συλλέξει τα στοιχεία όσων δήλωσαν πως επιθυμούν την εγγραφή τους, θα αποστείλει στις Γραμματείες των Τμημάτων των Σχολών επιτυχίας τους, τις λίστες με τα ονόματά τους, όπως επίσης και όσων αιτήθηκαν παράλληλα με την εγγραφή τους και τη διαγραφή τους, αλλά και τις εγκυκλίους-οδηγίες, σχετικά με τους τρόπους εγγραφής τους πλέον στα μητρώα των Τμημάτων τους από τις Γραμματείες.

Θα ακολουθήσει νέα ανακοίνωση από τη Γραμματεία μας σχετικά με τον τρόπο και το χρόνο, αλλά και τις οδηγίες, για την εξέλιξη της δεύτερης φάσης των εγγραφών, ώστε, αφού οι φοιτητές/τριες περαστούν στο Ηλεκτρονικό Μηχανογραφικό Σύστημα του ΕΚΠΑ, να αποκτήσουν:

  • Αριθμό Μητρώου Σχολής
  • Βεβαίωση φοίτησης και Στρατολογικής χρήσης για τους άρρενες, καθώς και οδηγίες για :
  • Την έκδοση κωδικών (username – password)
  • Ακαδημαϊκή Ταυτότητα και Δελτίο Ειδικού Εισιτηρίου (πάσο)
  • Οδηγίες για τα Συγγράμματα

Όσον αφορά στη σίτιση των φοιτητών/τριών, θα υπάρξει ενημέρωση στις ανακοινώσεις του Τμήματος, στην κεντρική ιστοσελίδα http://www.phil.uoa.gr/ όπως επίσης και στο πεδίο Προπτυχιακές σπουδές http://www.phil.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/sitish.html οπότε, όταν σταλεί η εγκύκλιος και αναρτηθεί, οι φοιτητές/τριες, μπορούν να γνωρίζουν τη διαδικασία και να προετοιμάσουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανά περίπτωση.

Για το θέμα της στέγασης στις φοιτητικές εστίες, αρμόδια είναι ΜΟΝΟ η γραμματεία της Φοιτητικής Εστίας, και παρακαλείσθε να ανατρέξετε στον παρακάτω σύνδεσμο από την ιστοσελίδα της ΦΕΠΑ, http://fepa.uoa.gr/

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ, ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ.