Φιλοσοφική Σχολή
Φιλοσοφική Σχολή, Γραφείο 830, Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, 157-84 - Αθήνα
e-mail: intzidev@phil.uoa.gr, Τηλ.: 210 727 7513
Ώρες συνάντησης (εαρινό εξάμηνο 2022-2023): Πέμπτη 11:00-13:00 κατόπιν προσυνεννόησης με email
Προσωπική Ιστοσελίδα:
Χειμερινό Εξάμηνο 2022-2023
Εαρινό εξάμηνο 2022-2023
Tμήμα Φιλολογίας - Προπτυχιακά μαθήματα
Τμήμα Φιλοσοφίας - Προπτυχιακά μαθήματα
Τομέας Γλωσσολογίας - Μεταπτυχιακά μαθήματα
20th International Conference on New Directions in the Humanities. Data, Media, Knowledge: Re-Considering Interdisciplinarity and the Digital Humanities. University of the Aegean, Rhodes, 20-22 June 2022. Karantzola, E., Intzidis, E., & Kitsiou, R.. ‘After Language’ conceptualizations of communication: Language educators’ attitudes towards a digitally-informed ‘grammar’ for meaning making.
42η Ετήσια Συνάντηση του Τομέα Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, 5-8 Μαΐου 2022- Ευάγγελος Ιντζίδης, "Τα Προγράμματα Σπουδών Γλωσσικής Αγωγής 2011 και 2021: Διαλογική [discursive] Δομή , Κοινωνικοί Δρώντες, Ιεραρχίες
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Τμήμα Γλωσσικών και Διαπολιτισμικών Σπουδών, Εργαστήριο Γλωσσολογίας, Εισήγηση 30 Μαρτίου 2022- Ευάγγελος Ιντζίδης "Oι άνθρωποι είναι βουβοί όσο κι αν φλυαρούν» (Max Horkeimer):Κατασκευή και διαπραγματεύση του νοήματος"
13th Deleuze and Guattari Studies Conference 2021, Territorialities, Exterritorialities, Non-Territorialities, 29 June-1 July 2021, Prague: Kitsiou, R., Intzidis, E., & Karantzola, E.: A critical review of studies with a deleuzian influence on the field of migrant and refugee education: Mapping an emergent field of literacies research.
14th International Conference on Greek Linguistics | 5–8 September 2019 Conference & Cultural Center of the University of Patras - Ευάγγελος Ιντζίδης "To Πρόγραμμα Σπουδών της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης ως Λόγος [Discourse]: Ανοιχτότητα και Εμπιστοσύνη στη Γλωσσική Αγωγή"
3ο Διεθνές Συνέδριο: «Γραμματισμός και Σύγχρονη Κοινωνία: Ταυτότητες, Κείμενα, Θεσμοί», Παν/μιο Κύπρου Λευκωσία 11-12 Οκτωβρίου 2019 - Ευάγγελος Ιντζίδης, Σταματία Μίχου-Κουτσουλέλου: «Institutional Guidelines for Language Teaching in Greek Higher – Secondary Education: Responses, Restrictions, Rhetorical Topoi » - Ε.Intzidis, M. Georgalidou, E.Karantzola”LANGUAGE CURRICUM IN GREEK COMPULSORY EDUCATION: HIERARCHIESL AND REPRESENTATIONS OF SOCIAL PARTICIPANTS”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ- Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών, Παν/μιο Αιγαίου Παρασκευή 1 & Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019«ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ, ΣΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ» / “RECEPTION OF ANTIQUITY, USES AND MISUSES, IN GREECE UNDER THE MILITARY JUNTA”- Ευάγγελος Ιντζίδης & Μαριάνθη Γεωργαλλίδου: «Προ-δικτατορικές χρήσεις της αρχαιότητας στις παιδουπόλεις» (Κριτική Ανάλυση Λόγου)
39η Ετήσια Συνάντηση του Τομέα Γλωσσολογίας - Tμήμα Φιλολογίας - Φιλοσοφική Σχολή - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης [ΑΠΘ. Θεσσαλονίκη, 19 - 21 Απριλίου 2018]- Ευάγγελος Ιντζίδης: "Eκπαιδεύοντας στα κειμενικά είδη: Δομές της ισχύος και διαδικασίες παραγωγής και διαπραγμάτευσης του νοήματος"
25ο Διεθνές Συνέδριο: "Η Eκπαίδευση σε περίοδο Λιτότητας και Κοινωνικής Αναταραχής". (ΕΚΠΑ, Αθήνα 21-24 Ιουνίου 2018) - Ευάγγελος Ιντζίδης, Ελένη Καραντζόλα "Critical Literacy in a period of Crisis: Redesigning the crucial in language teaching" [Κριτικός Γραμματισμός την Εποχή της Κρίσης: Ανασχεδιάζοντας το Κρίσιμο στη Γλωσσική Διδασκαλία]
2nd International Conference: Europe in Discourse. Agendas of Reform [Hellenic American University. Aθήνα 21-23 Σεπτεμβρίου 2018] - Εvangelos Intzidis: "Centre - Periphery Relations in EU: Discursive Practices in the Representation of Greek debt Crisis"
Société d’Histoire et d’Épistémologie des Sciences du Langage SHESL-HTL Conference 2019: “Linguistics and its historical forms of organization and production” [Université Paris Diderot, Παρίσι 24-26 Ιανουαρίου 2019]- Thanasis Giannaris, Evangelos Intzidis, Eleni Karantzola: "Linguistics in Greek Akademia: De/re-ideologisation in the evolution of a nation-state"
Ολοκλήρωση μεταδιδακτορικής έρευνας "Προγράμματα Σπουδών Γλωσσικής Αγωγής ως Λόγος [Discourse]" - Πανεπιστήμιο Αιγαίου - Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών - Κατεύθυνση Γλωσσολογίας - 18/1/2023
Ιντζίδης, Ε. [2023*]. Τα Προγράμματα Σπουδών Γλωσσικής Αγωγής 2011 και 2021: Διαλογική [discursive] Δομή, Κοινωνικοί Δρώντες, Ιεραρχίες. Πρακτικά 42ης Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας του ΑΠΘ - Μελέτες για την Ελληνική Γλώσσα 42
Giannaris, Th., E. Karantzola, E. Intzidis. 2022. From Historical to Synchronic Linguistics in Greece: The Critical Decade of 1970s in its Socio-Historical and Ideological Context. Στο D. Samain & P.-Y. Testenoire (ed.), La linquistique et ses formes historiques d’ organization et de production. Παρίσι: SHESL, 91-120.
Iντζίδης, Ε., Μ. Γεωργαλίδου & Ε. Καραντζόλα. 2022. Πρόγραμμα σπουδών για τη γλώσσα στην υποχρεωτική εκπαίδευση (2011): Ιεραρχίες και αναπαραστάσεις των κοινωνικών συμμετεχόντων». Στο Σ. Ντάλης & Μ. Στεφανάκης (επιμ.), Επετηρίδα του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών. Αθήνα: Παπαζήσης, 115-125.
Ιντζίδης, Ε. & Ε. Καραντζόλα. 2021 Επιστήμη - κοινωνία - πολιτική: αναπαραστάσεις της πανδημίας. Στο Σ. Ντάλης (επιμ.) Μετά την πανδημία: η Ελλάδα, η Ευρώπη και ο κόσμος στη σκιά της δυστοπίας. Αθήνα: Εκδ. Παπαζήση, 549-567
Καραντζόλα, Ε., Ε. Παθιάκη, Θ.Τσιαγκάνη, Ε. Ιντζίδης. 2020. Η Δράση ALEF: ένα πρόγραμμα για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σχεδιασμένο σύμφωνα με τις γλωσσικές, κοινωνικές ανάγκες των ενήλικων προσφύγων. Στο Α. Χατζηδάκη, Π. Θώμου, Δ. Κοντογιάννη, Θ. Μιχελακάκη, Μ. Αργυρούδη (επιμ.). Πρακτικά 5ου Διεθνούς Συνεδρίου: Σταυροδρόμι γλωσσών και πολιτισμών: Γλώσσες και Πολιτισμοί στο Σχολείο και στην Οικογένεια. Ρέθυμνο: Πανεπιστήμιο Κρήτης, 294- 31
Καραντζόλα, Ε. , Ιντζίδης, Ε. 2019. Ομοιογενές εκπαιδευτικό υλικό για ανομοιογενείς γλωσσικά τάξεις: διαφοροποίηση και γραμματισμός. Στο Θ.Αραβοσιτάς, Β. Κούρτη-Καζούλη, Ε. Σκούρτου, Π.Τρύφωνς (επιμ.) Ζητήματα Γλώσσας, Ετερότητας και Εκπαίδευσης. Αθήνα:Gutenberg, 469-484.
The International Journal of Interdisciplinary Cultural Studies (2017)
The International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies (2016)
The International Journal of Interdisciplinary Civic and Political Studies (2014)