ΕΔΙΠ
Επικοινωνία
Φιλοσοφική Σχολή, Γραφείο 601, Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, 157-84 - Αθήνα
e-mail: Eva.Kyritsi@phil.uoa.gr, Τηλ.: 210 727 7853
Ώρες συνάντησης (εaρινό εξάμηνο 2022-2023): Παρασκευή 10.30-11.30 ή άλλη ώρα κατόπιν συνεννόησης μέσω email , κυψέλη 601
Προσωπική Ιστοσελίδα: https://www.researchgate.net/profile/Evangelia_Kyritsi
Βιογραφικό σημείωμα
Σπουδές
- 2003-2007: Διδακτορικό Δίπλωμα (PhD) στην Κλινική Γλωσσολογία, School of Psychology & Clinical Language Sciences, University of Reading
- 2002-2003: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MA) στην Κλινική Γλωσσολογική Έρευνα, School of Linguistics & Applied Language Studies, University of Reading
- 1998-2002: Πτυχίο Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας, ΑΠΘ
- 2000-2001: Φοιτήτρια ERASMUS, Centre for Language & Communication Studies, Trinity College Dublin
Ερευνητικά ενδιαφέροντα
- Κλινική γλωσσολογία
- Ψυχογλωσσολογία
- Γλωσσική ανάπτυξη & γλωσσικές διαταραχές
- Ανάπτυξη του γραμματισμού
- Εκμάθηση & διδασκαλία δεύτερης / ξένης γλώσσας σε τυπικούς και μη τυπικούς πληθυσμούς
- Βαρηκοΐα / κώφωση
- Νοηματικές γλώσσες
Διδασκαλία
- L2/FL for learners with atypical development (CIVIS Course), Εαρινό εξάμηνο 2023
- Κλινική Γλωσσολογία, Χειμερινό εξάμηνο 2022
- Θεωρητική Γλωσσολογία (ΠαιΤΔΕ) Εαρινό εξάμηνο 2022
- Ψυχογλωσσολογία / Νευρογλωσσολογία, Χειμερινό εξάμηνο 2022
Δημοσιεύσεις
Άρθρα (επιλογή)
-
Κυρίτση, Ε. (υπό δημ). Η διδασκαλία και η αξιολόγηση της ξένης γλώσσας σε μαθητές με προβλήματα ακοής. Στο Γ. Υψηλάντης, Ι. Τάλλη & Α. Μουτή (επιμ.) Ζητήματα Αξιολόγησης και Εκμάθησης της Δεύτερης Γλώσσας στην Ειδική Αγωγή. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.
- Kyritsi, E. & S. Varlokosta. (to appear). The social dimension of language impairment. JOMELA.
- Kyritsi, E., D. James & S. Edwards. (2008). Phonological awareness, letter-sound knowledge and word recognition in Greek deaf children. In Th. Marinis, A. Papangeli & V. Stojanovik (eds) Proceedings of the Child Language Seminar 2007 – 30th Anniversary. Reading: University of Reading, 84-94.
- Κυρίτση, E., D. James & S. Edwards. (2007α). Η φωνολογική επίγνωση σε κωφά παιδιά και ο σημαντικός ρόλος της ορθογραφίας. Στο Μ. Βλασσοπούλου, Α. Γιαννετοπούλου, Μ. Διαμαντή, Λ. Κιρπότιν, Ε. Λεβαντή, Κ. Λευθέρη & Γ. Σακελλαρίου (επιμ.) Γλωσσικές Δυσκολίες και Γραπτός Λόγος στο Πλαίσιο της Σχολικής Μάθησης. Αθήνα: Γρηγόρης, 471-482.
- Kyritsi, E., D. James & S. Edwards. (2007β). Examining phonological awareness in deaf children who are learning to read in a transparent orthography: Evidence from Greek. In E. Agathopoulou, M. Dimitrakopoulou & D. Papadopoulou (eds) Selected Papers from the 17th International Symposium on Theoretical & Applied Linguistics. Thessaloniki: Monochromia, 433-442.
- Kyritsi, E. & D. James. (2005). Piloting a new battery of phonological awareness tasks on Greek hearing children: Implications for administration with Greek deaf children. Reading Working Papers in Linguistics 8: 203-218.