Φιλοσοφική Σχολή
| |
Αποτελεί το κύριο τομεακό πρόγραμμα του Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση (LLP) για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Συμπεριλαμβάνει την κινητικότητα (ανταλλαγή) φοιτητών για σπουδές και την κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση, την κινητικότητα καθηγητών, εντατικά προγράμματα μικρής διάρκειας, σχέδια από κοινού ανάπτυξης προγραμμάτων σπουδών, Ακαδημαϊκά Δίκτυα Erasmus (Erasmus Academic Networks) κ.α. Από το 2007 έχει απονεμηθεί στο Πανεπιστήμιο Αθηνών από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ο διευρυμένος Πανεπιστημιακός Χάρτης ERASMUS (Erasmus Extended University Charter 31475-IC-1-2007-1-GR-ERASMUS-EUCX-1) ο οποίος δίνει στο Ίδρυμα το δικαίωμα συμμετοχής σε όλες τις δραστηριότητες του προγράμματος. |
Πληροφορίες και στη διεύθυνση: http://www.interel.uoa.gr/erasmus
ΓΦΓ36 Second-language Phonetics, Phonology, and Pronunciation
This course examines issues related with the phonetics and phonology of second language (L2) acquisition. These include a discussion of current L2 theories and how they address notions such as the critical period hypothesis, differences between first (L1) and L2 acquisition, factors affecting degree of foreign accent, plasticity of the human brain, and effects of L1 on L2 learning. Computer-based training techniques and state-of-the-art L2 pronunciation apps will also be discussed with focus on the teaching of Greek pronunciation to L2 learners from different L1 backgrounds.
Instructor: Angelos Lengeris
Language: English
ECTS: 4
ΓΦΓ38 L2/FL for learners with atypical development
The aim of this course is to familiarize students with the characteristics and needs of Second Language (L2) or Foreign Language (FL) learners with atypical development. It specifically focuses on learners with special educational needs. It starts with an overview of official international reports regarding foreign language learning, multilingualism and inclusive education. It then discusses the language and literacy characteristics of these learners and other background factors affecting L2 or FL learning in their case. The course concludes with the implications for teaching and assessing a L2 or FL.
Instructor: Evangelia Kyritsi
Language: English
ECTS: 4
Η «Ευρωπαϊκή Πανεπιστημιακή Συνεργασία για τους Πολίτες της Ευρώπης» - CIVIS, είναι ένα δίκτυο δημόσιων ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων με στόχο τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου. Τα έντεκα Πανεπιστήμια που αποτελούν τα μέλη του δικτύου αυτού είναι: το Πανεπιστήμιο Aix - Marseille (Aix-en-Provence and Marseille, Γαλλία), το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Αθήνα, Ελλάδα) το Université Libre de Bruxelles (Βρυξέλλες, Βέλγιο), το Universitatea din București (Βουκουρέστι, Ρουμανία), το Universidad Autónoma de Madrid (Μαδρίτη, Ισπανία), το Sapienza Università di Roma (Ρώμη, Ιταλία), το Stockholms Universitet (Στοκχόλμη, Σουηδία), το Eberhard -Karls- Universität Tübingen (Τυβίγγη, Γερμανία), το University of Glasgow (Γλασκώβη, Σκωτία, Ηνωμένο Βασίλειο), το Paris Lodron University of Salzburg (Σάλτσμπουργκ, Αυστρία) και το University of Lausanne (Λωζάνη, Ελβετία).Το CIVIS φιλοδοξεί να συγκεντρώσει σε μία κοινότητα το δυναμικό περίπου 470.000 φοιτητών και 58.000 μελών του προσωπικού των συμμετεχόντων Πανεπιστημίων συμπεριλαμβανομένων περίπου 35.000 μελών Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού. Για περισσότερες πληροφορίες βλ. https://civis.eu/en/about-civis/who-is-civis και http://www.interel.uoa.gr/erasmus/civis.html Ακαδημαϊκή υπεύθυνη για το CIVIS στο Τμήμα Φιλολογίας: επίκ. καθ. Αθηνά Μπάζου, e-mail:bazouath@phil.uoa.gr Διοικητικός υπεύθυνος στη Γραμματεία για το CIVIS στο Τμήμα Φιλολογίας: Θεόδωρος Πλιάτσικας, τηλ. 210 7277 311, e-mail: tpliat@phil.uoa.gr |